Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Η Νέα «εκκλησία» είναι εδώ!
Οι Νέες Κοσμικές Εορτές 

πανταχού παρούσες!
Του Θεολογου
Νικολαου Πανταζή απο την Αυστραλια
   
Την περασμένη Κυριακή, 10 Μαΐου 2015, πήγαμε να κοινωνήσουμε τα παιδιά μας μόνον, κατ’ οικονομίαν, στο Ναό των Αγίων Μεθοδίου και Κυρίλλου της Ενορίας της «Ιεράς» Οικουμενιστικής Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας του Preston στη Μελβούρνη.


Εκεί, σοκαρισμένος άκουσα υπό του Ιερατικώς Προϊσταμένου, Οικονόμου πατρός Βασιλείου Κουρτέση, να αρνείται και να περιφρονεί την Μεγάλη Εορταζομένη Αγία και Ισαπόστολο Φωτεινή, την Σαμαρείτιδα, και αντ’ αυτής, εκτοπίζοντάς την, απαράδεκτα να τοποθετεί σε ΚΗΡΥΓΜΑ (ιεροτελεστία) την ξένη και κοσμική Γιορτή της Μητέρας!!


Συγκεκριμένα ξεκίνησε το «θείο και ιερό κήρυγμά» του λέγοντας: «Το 1975 το Συμβούλιο Ηνωμένων Εθνών θέσπισε να εορτάζουμε τη Γιορτή της Μητέρας!» κλπ. Αφιέρωσε όλο το κήρυγμα ειδικά, στην κοσμική-εμπορική αυτή Γιορτή!

Ήμαρτον, είπα μέσα μου! ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ έχει το
σατανοκρατούμενο «Συμβούλιο Ηνωμένων Εθνών» να μπερδεύεται ανάμεσά μας και να καταργεί τις δικές μας ΑΓΙΕΣ, ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ Εορτές, και να βάζει στη Θεία Λατρεία μας, μια κοσμική, ΕΜΠΟΡΙΚΗ και καθαρά ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ Γιορτή, εκμεταλλευόμενοι το ιερό αυτό πρόσωπο…

Δεν έχω τίποτε με τη συγκεκριμένη Γιορτή. Σέβομαι και υπεραγαπώ το πρόσωπο της Μητέρας. Και δεν χρειάζομαι για να μου πει εμένα το «Συμβούλιο Ηνωμένων Εθνών» πότε να τη γιορτάζω και πως θα την αγαπώ! Μέχρις εδώ!
Έχουμε τη Γιορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου, αλλά και της Κοιμήσεως της Θεοτόκου! Εκεί γιορτάζουμε μαζί με την ΑΓΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, και τις μητέρες όλου του κόσμου!


Αλλά, κάθε πράγμα στο καιρό του κι ο κολιός τον Αύγουστο! Θα μπορούσε ο ιερέας στο ΤΕΛΟΣ της Θείας Λειτουργίας να αναφερθεί σε αυτήν και να πει ένα «χρόνια πολλά» στις μητέρες, μιας και ζούμε στον κόσμο αλλά δεν καταχρώμεθα τον κόσμο και δεν γινόμαστε κόσμος…


Όχι να κάνει ειδικό κήρυγμα με ειδική Λειτουργική, Απολυτήρια Επ’ Άμβωνος Ευχή ενώπιον της Εικόνος του Χριστού! Αυτό συνιστά Ιεροτελεστία, Ιεροπραξία και συντελεί σε «Ορθόδοξη» τάχα Εορτή! Μη τρελλαθούμε!


Όχι να εκτοπίσουμε, εκσφενδονίσουμε και περιθωριοποιήσουμε, όχι μόνο μία από τις μεγαλύτερες Αγίες της Ορθοδοξίας μας, την οποία η Νεολαία εδώ στο Εξωτερικό, δεν έχει ΚΑΜΙΑ ιδέα ποια είναι η Αγία Φωτεινή, αλλά και μία από τις μεγαλύτερες Θεολογικά Ευαγγελικές Περικοπές και ίσως:


* Η καλύτερη ευκαιρία για το καλύτερο, βαθύτερο και δυναμικότερο ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ κήρυγμα: «ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΛΑΛΩΝ ΣΟΙ!!!»


* Από πού θα έρθει ο Μεσσίας; Ποιος είναι ο Μεσσίας; «ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΛΑΛΩΝ ΣΟΙ!!!»


* Ποιος είναι ο Σωτήρας, ο Χριστός, ο των Πατέρων Θεός και Θεός Αληθινός; «ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΛΑΛΩΝ ΣΟΙ!!!»


* Ποιος είναι ο Παντοκράτωρ Κύριος και Δημιουργός πάντων, ο Τριαδικός ημών Θεός; «ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΛΑΛΩΝ ΣΟΙ!!!»


* Λόγια, που δεν είπε ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ και δεν τόλμησε ΠΟΤΕ κανένα θρησκευτικό Πρόσωπο να πει!!!


* «ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΛΑΛΩΝ ΣΟΙ!!!»


Και ΣΥ, κάθεσαι και μου «τσαμπουνάς» για τη Γιορτή της Μητέρας; Το παραποιημένο, παραβιασμένο και παρατραβηγμένο Mother’s Day, που κατήντησε λουλούδια και λεφτά???


Ε ΚΑΙ;;;;;;;;


Υπάρχει και το Father’s Day! (6 Σεπτεμβρίου) Λοιπόν;;; Θα εκτοπίσουμε και θα καταπατήσουμε Εορτή του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού και θα κάνουμε κήρυγμα για τους «μπαμπάδες»;;;


Υπάρχει και το Gay Day, Ημέρα για τους Γκέϊ (ομοφυλόφιλους, τραβεστί και ανώμαλους), θα κάνουμε κήρυγμα και για αυτούς;


Υπάρχει και Ημέρα για το AIDS, για το σεξ, για τα ναρκωτικά, ακόμη και Ημέρα…. (Ω Θεέ μου!) για τον ίδιο το Διάβολο (Lammas Day is presented as a Satanic Un-holy Day” or “the Devil’s day“) αλλά και αυτό το Εωσφορικό Halloween…. Θα κάνουμε και καμιά Αρτοκλασία;


Λοιπόν;;;


Που καταντήσαμε Σωτήρη! Κυματοθραύστης τρεχαντήρι και ‘μεις αρμενίζουμε κι ονειροπολούμε με το Θεοδωράκη «βάρκα στο γιαλό…»


Πάει η ΝΑΥΣ ΧΡΙΣΤΟΥ για αλλού, κατά πονηρού κι οι καραβοκύρηδες είναι αλλού….


Πάτε να βυθίσετε το Καράβι στο Πάτο του Οικουμενισμού! Φτάνει πια, κύριοι, για όνομα ΘΕΟΥ!!!

9 σχόλια:

  1. κ. Πανταζῆ, δίχως νὰ θέλω νὰ σᾶς προκαλέσω καὶ δίχως νὰ ὁμιλῶ εἰρωνικά, θὰ ἤθελα νὰ ἐκφράσω τὴν σκέψη μου.

    Ἀποτειχιστήκατε καὶ καλῶς ἐπράξατε! Θὰ ἤθελα ὅμως νὰ μοῦ ἀπαντήσετε: Δὲν ὑπάρχει ἄλλος ἱερεὺς ἐπὶ τῆς γῆς διὰ νὰ μεταλάβατε τὰ τέκνα σας καὶ τὰ πήγατε εἰς τὴν ''«Ἱερὰ» Οἰκουμενιστικὴ Ἀρχιεπισκοπὴ Αὐστραλίας τοῦ Preston στὴ Μελβούρνη''; Ἔλαβαν ΚΑΤ΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ ἁγιασμὸν ἡ σκοτισμόν, καὶ πόσο μᾶλλον ὅταν ἐσεῖς γνωρίζετε διατὶ εἶσθε ἀποτειχισμένος; Ποιὸς σᾶς ἔδωσε εὐλογία ἐσεῖς νὰ ἀποτειχίζεσθε ἀλλὰ τὰ τέκνα σᾶς ΚΑΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ νὰ κοινωνοῦν ἐν τῇ αἵρεση;
    Ἐὰν σᾶς λέγαμε νὰ μεταβείτε σὲ ἐνορία τῶν παλαιοημερολογιτῶν ''ΚΑΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ'' διὰ νὰ μεταλάβατε τὰ τέκνα σας, θὰ τὸ κάνατε; Πιστεύω ὄχι διότι οἱ θεωρίες σᾶς εἶναι γνωστές διὰ ἐμᾶς καὶ τὶς διατυπώνετε ὅταν σᾶς δοθεῖ ἡ εὐκαιρία διὰ νὰ ἀποδείξετε ὅτι ἐσεῖς δὲν εἶσθε σᾶς ἐμᾶς τοὺς ὑποτιμητικὰ ὀνομαζομένους παλαιοημερολογίτες. Ἐπίσης γνωστές εἶναι καὶ οἱ θεωρίες σᾶς διὰ τοὺς Οἰκουμενιστές καὶ γενικὰ τὸν Οἰκουμενισμό, ὅμως βλέπω ὅτι οἰκονομεῖτε νὰ μεταβαίνετε εἰς αὐτοὺς ποὺ ἐσεῖς καταγγέλετε! Οἰκονομεῖτε τὰ ἀγαπητά σας τέκνα νὰ κοινωνοῦν ἀπὸ τὴν χείρα αὐτῶν ποὺ μολύνουν τὰ Ἅγια μὲ τὶς ἀκάθαρτες οἰκουμενιστικές τοὺς πράξεις, καὶ ἐσὰς σᾶς πείραξαν οἱ ''Νέες κοσμικὲς ἑορτές'';

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ μου Ιωάννη,

    Κατ’ αρχήν συγχαρητήρια για την επωνυμία. Σπανίζει στο διαδύκτιο. Σε ευχαριστώ που ξεκαθαρίζεις τη θέση σου λέγοντας «δίχως να θέλω να σας προκαλέσω και δίχως να μιλώ ειρωνικά». Αυτή είναι η ομορφιά του καλόπιστου διαλόγου. Εξάλλου το λες: «Ήθελα να εκφράσω την σκέψη μου». Η ευγένεια δείχνει πως δεν επιχειρείς διπλωματικά να πείσεις ή να επιτεθείς πολεμικά εναντίον.

    Παρακαλέσω και εγώ ευγενικά, χωρίς να το απαιτώ, να μιλήσουμε στον Ενικό. Απεχθάνομαι κατηγορηματικά το Πληθυντικό, όχι όμως και τους χρήστες του.

    Γράφεις ότι Αποτειχιστήκα και καλώς έπραξα! Βεβαίως και έχω ήρεμη την συνείδησή μου και είμαι αναπαυμένος με την απόφαση να ακολουθήσω την Γραμμή των Πατέρων ως προς την στάση μας με τους οικουμενιστές.

    Όσο για το εάν υπάρχει άλλος ιερεύς δια να μεταλάβω τα τέκνα μου, όχι δυστυχώς δεν υπάρχει. Εάν υποννοείς Παλαιοημερολογίτες, αυτοί υπάρχουν… και Χρυσοστομικοί… και Ματθαικοί… και ΑγιοΚυπριανίτες και ΓΟΧ. Αλλά είναι σταθερή επιλογή μου, όπως γνωρίζεις, να αρνούμαι να ενταχτώ σε κάποια από τις πολλές παρατάξεις, κάποια από τις πολλές Συνόδους, σε κάποιον από τους πολλούς «Αρχιεπισκόπους Αθηνών και Πάσης Ελλάδος»… Δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Έχει τεράστια σημασία για μένα η Ενότητα της Πίστεως και αυτή δυστυχώς και εκ των πραγμάτων αποδεδειγμένως, δεν επιτυγχάνεται στην στείρα ακολουθία διαφοράς 13 ημερών…. Αλλού είναι η βάση.

    Ως προς τα τέκνα μου, ναι πιστεύω ακράδαντα, ΔΥΝΑΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ και ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ η ΧΑΡΙΣ ΑΥΤΟΥ, τα τέκνα μου, κάτω από αυτές τις προυποθέσεις και συνθήκες, ναι, έλαβαν αγιασμόν και όχι σκοτισμόν, όπως υπονοείς.

    Όσο για την ερώτησή σου, «Ποιός σας έδωσε ευλογία εσείς να αποτειχίζεσθε αλλά τα τέκνα σας ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ να κοινωνούν εν τη αιρέση;», δύναται να παρεξηγηθεί διότι ακούγεται κάπως «εξεταστική» και «ανακριτική», αλλά θα απαντήσω και είναι πολύ απλό: Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΜΑΣ! Αυτό φτάνει! Δεν θέλει και πολύ και ιδιαίτερη διάκριση. Ούτε επιτρέπω την ανάκριση αλλά σε σένα απαντώ διότι είσαι ευγενικός, αρχικώς τουλάχιστον.

    Και έχουμε την εκ Θεού πεποίθηση και μαρτυρία πως Ορθοδοξεί και Ακολουθεί την ΟΔΟ των Αγίων Πατέρων και διώκεται για αυτό, όθεν και η Αγία Τριάς του εχάρισε την διάκριση να διευθετεί τον αγιασμό μας και να λαμβάνουμε εν καιρώ διωγμού της Πίστεώς μας, την ΙΔΙΑ χάρι που θα λαμβάναμε εάν κοινωνούσαμε. Σε πληροφορώ πως εάν μου έλεγε να κοινωνήσω σε ιερέα της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας ΔΕΝ θα το έκανα, και αυτό για να μην νομίζουν μερικοί ότι έχω «αρρωστημένη υπακοή».

    Εμείς δεν είμαστε σαν τους γνωστούς θορυβώδεις «Αντι-οικουμενιστές» που βάζουν τους πνευματικούς υπεράνω των Αγίων Πατέρων. Έχει και η υπακοή τα όριά της, τα οποία ειδικά για λαϊκούς είναι καθορισμένα.

    Λυπάμαι όμως διότι βλέπω στην τελευταία σου αντιπαράθεση μια όχι τόσο αδελφική και αγαπητική διάθεση, μάλλον επίθεση, ειρωνεία και λοιδορία διαφαίνεται, που αμαυρώνουν την πρώτη σου ευγενική εικόνα…. Γράφεις: «Οικονομείτε τα αγαπητά σας τέκνα να κοινωνούν από την χείρα αυτών που μολύνουν τα Άγια με τις ακάθαρτες οικουμενιστικές τους πράξεις, και εσάς σας πείραξαν οι ''Νέες κοσμικές εορτές'';

    Λυπάμαι που δεν κατανοείς την οπτική μου γωνία της απορρίψεως των κοσμικών εορτών για χάριν των ανύποπτων πιστών που δεν γνωρίζουν και δεν ενημερώνονται αλλά παραπληροφορούνται από τους κοσμικούς ιερείς.

    Όσο για τον μολυσμό των Αγίων Μυστηρίων που αναφαίρεσαι, σου επαναλαμβάνω τη θέση των Πατέρων, πως ο μολυσμός ισχύει μόνο σε αυτούς που γνωρίζουν. Προσωπικώς ΔΕΝ κοινωνώ και θεωρώ πως τα τρίχρονα και τετράχρονα τέκνα μου ΔΕΝ είναι σε θέση να γνωρίζουν περί Οικουμενισμού και να διαμαρτύρονται ή να απομακρύνονται. Λίγη διάκριση δεν βλάπτει. Ναι με πείραξε η εκτόπιση των Αγίων και η μετατόπιση Εορτών και θα συνεχίζω να ελέγχω όποιες παραβάσεις βλέπω και όποιες καταπατήσεις παρατηρώ, ασχέτως βαρύτητος δόγματος ή Λειτουργικής, η οποία και αυτή δεν είναι άσχετη από το δόγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Νικόλαε, ο Ιωάννης δεν σου πρότεινε να ενταχθείς σε κάποια παράταξη (Χρυσοστομικοί και Κυπριανίτες όπως τους αποκαλείς, δεν υπάρχουν πλέον, είναι ενωμένοι σε μία Σύνοδο, η οποία περιλαμβάνει την συντριπτική πλειοψηφία των Παλαιοημερολογιτών - οι εν Αυστραλία ναοί μας εδώ: http://ecclesiagoc.gr/index.php/ierwn-nawn/5-aristera/peri-ekklisias/404-australia ). Σε ρώτησε κάτι συγκεκριμένο και δεν απάντησες. Κακώς πάντως κάνεις υπακοή στον πνευματικό σου που αποδεικνύεται ολοένα πιο αναξιόπιστος (πολέμησε στο παρελθόν αποτειχισμένους, δεν αποτειχίστηκε ποτέ παρά μόνο μετά την καθαίρεσή του παρουσιάστηκε ως αποτειχισμένος, συστήνει στα πνευματικά του παιδιά να κοινωνούν τα παιδιά τους στους αιρετικούς Οικουμενιστές αλλά όχι στους Παλαιοημερολογίτες). Μα είναι δυνατόν να λέει ότι η Θεία Κοινωνία των αιρετικών είναι μολυσμός και φάρμακο μελαίνον και σκοτίζον την ψυχήν και για αυτό να σας το απαγορεύει, αλλά να επιτρέπει να δηλητηριάζονται τα παιδιά σας; Μην ξαναπείς ότι είναι τρίχρονα και δεν γνωρίζουν, διότι ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ όρισε η Εκκλησία τον θεσμό των Αναδόχων (κοινώς νονών) οι οποίοι φέρουν την ευθύνη για τις ψυχές των παιδών. Δυστυχώς με λύπη έχω καταλήξει ότι εσείς οι νεοαποτειχισμένοι αντιγράφετε 100% τους Ματθαιϊκούς στα εξής δύο σημεία: 1ον. στην αυτοδικαίωση, ότι μόνο εσείς είστε οι σωστοί και όλοι οι άλλοι λάθος και 2ον. στην χρήση της Οικονομίας, με βάση το δόγμα "Οικονομία για μας, Ακρίβεια για τους άλλους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ δάσκαλε

      Νομίζω πως απάντησα στον αγαπητό μου Ιωάννη και εάν εσύ νομίζεις πως δεν απήντησα, ε τι να κάνουμε, δεν μπορώ να σας ικανοποιήσω όλους… Ο καθένας με τις θέσεις του και τον πνευματικό του. Τουλάχιστον τον δικό σας τον σέβομαι και δεν τον θίγω ούτε καταφέρομαι προσωπικώς-ηθικώς-δογματικώς εναντίον του.

      Το αν κάνω καλώς ή κακώς υπακοή στον πνευματικό μου, αυτό θα το κρίνει ο Θεός και όχι εσύ στη θέση του. Σημασία έχει πως συνειδητά αποδέχομαι και συμφωνώ με την παραίνεσή του η οποία γέμει Αγιοπατερικής Διακρίσεως και Ορθοδόξου Θεολογίας πλουτισμού, όθεν και εκουσίως κρεμώ την ψυχή μου στο πετραχίλι του. Το ότι εσύ τον αποκαλείς «αναξιόπιστο», δεν με εκπλήσσει…

      Το ότι πολέμησε στο παρελθόν τους Αποτειχισμένους, αυτό δεν λέει τίποτα. Είναι σαν να μου λές, «ο Απόστολος Παύλος πολέμησε στο παρελθόν του χριστιανούς και τους παρέδιδε στο μαρτυρικό θάνατο…» Δεν συγκρίνω τον πνευματικό μου με τον Απ. Παύλο, αλλά με τον λανθάνοντα συλλογισμό σου.

      Ο πνευματικός μας και εμείς ως γονείς είμαστε οι κυρίως και αποκλειστικώς υπεύθυνοι για το θέμα της Μυστηριακής τους κοινωνίας και της καθοδηγήσεώς τους. Οι ανάδοχοι, στη δική μου αποκλειστικά την περίπτωση, δεν είναι αποτειχισμένοι. Εσείς ως «τρίτα πρόσωπα» περιττεύετε. Μην επεμβαίνετε σε ξένη Κατ’ Οίκον Εκκλησία και μην κρίνετε αλλοτρίους ικέτας. Όλοι έχουμε τον κρίνοντα και κατακρίνοντα ημάς.

      Εάν δεν συμφωνείτε στα θέματα της διαπαιδαγωγήσεως των παιδιών μου, κοιτάχτε τουλάχιστον τα δικά σας να το κοινωνείτε με τον τρόπο το δικό σας, στον τόπο το δικό σας.

      Τέλος, εσύ ο ίδιος αποδεικνύεις την ύπαρξη των παρατάξεων καθότι μας συγκρίνεις με τους πεπτοκότας και πλανεμένους «Ματθαιϊκούς. Γράφεις: «Δυστυχώς με λύπη έχω καταλήξει ότι εσείς οι νεοαποτειχισμένοι αντιγράφετε 100% τους Ματθαιϊκούς» Και εδώ είσαι λάθος και με φοβερή, σκοταδιστική εμπάθεια.

      1. ΔΕΝ διακατέχομαι από καμία «αυτοδικαίωση». Είμαι αμαρτωλός και ΔΕΝ θα σωθώ. Εάν τελικώς με σώσει ο Θεός, θα είναι από την Άκρα Μακροθυμία Του και το Μέγα Έλεός Του!
      2. Το εάν εμείς είμαστε οι σωστοί ή οι άλλοι, αυτό θα ζυγιστεί με βάση τους Πατέρες και την Ορθή Αποτείχιση σε αντίθεση με τα σχίσματα και την ΑΝΤΙ-κανονική δημιουργία Νέων Συνόδων.
      3. Δεν έχω καμία μα καμία κρυφή διάθεση να πιστέψω στο ανυπόστατο και ανύπαρκτο "Οικονομία για μας, Ακρίβεια για τους άλλους". Αυτό είναι δική σου φαντασίωση. Η οικονομία που χρώμαι γίνεται μόνο κατόπιν ευλογίας του πνευματικού μου και μονο σε θέματα αυστηρώς οικογενειακά δικά μου και των παιδιών μου.

      Θα εκπλαγείς πάντως στην Δευτέρα Παρουσία όταν δεις σεσωσμένους πιστούς που ανήκαν στην Εκκλησία «του Νέου» και του «Βαρθολομαίου» να λάμπουν σαν τον ήλιο εν τη βασιλεία του Θεού. Βλέπεις δεν μου αρέσει να γίνομαι σύμβουλος του Θεού ως προς το ποιόν θα κολάσει. Είναι κάτι αθώς, αγνές και ανύποπτες ψυχές που δεν γνωρίζουν «γρι» για οικουμενισμό και Παπισμό, για Κοινωνία και Αποτείχιση και όμως ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ στην ταπείνωσή τους και στην άδολη αγάπη τους για τον Χριστό και την Ορθοδοξία, ειδικά εδώ στο εξωτερικό εν μέσω μυριάδων εχθρών και κινδύνων.

      Δάσκαλε…. Καλό Παράδεισο!

      Διαγραφή
  4. Ἀγαπητὲ Νικόλαε χαῖρε ἐν Κυρίω Ἰησοῦ πάντοτε!

    Κὰτ΄ ἀρχὰς νὰ εὐχαριστήσω καὶ ἐγὼ μὲ τὴν σειρά μου πού μου ἔκανες τὴν τιμὴ δὶ αὐτὴν τὴν συνομιλία. Καὶ λέγω τιμή, διότι ἔτσι θεωρῶ τὴν συνομιλία μου μὲ ἀνθρώπους, καὶ εἰδικὰ θεολόγους, ἀγωνιστὲς ἐνισταμένους κατὰ τῆς Οἰκουμενιστικῆς Παναιρέσεως. Πρέπει ὅμως νὰ ἀνταπαντήσω εἰς ὅσα ἀνέφερες χάριν τῆς ἀληθείας.

    Ματθαιϊκοῖ ὄντως ὑπάρχουν, δὲν ὑπάρχουν ὅμως Χρυσοστομικοῖ, Ἁγιοκυπριανίτες καὶ Γ.Ο.Χ, διότι Χρυσοστομικοῖ καὶ Κυπριανίτες ἑνώθηκαν καὶ ἦταν καὶ εἶναι Γ.Ο.Χ. ὅπως Γ.Ο.Χ. εἶναι καὶ οἱ Ματθαιϊκοῖ. Μὲ λίγα λόγια ἀπὸ τὶς τέσσερεις ὀνομασίες ποὺ παρέθεσες ἰσχύουν οἱ δύο. Διὰ τὶς πολλὲς Συνόδους καὶ Ἀρχιεπισκόπους, θὰ σοῦ δώσω εἰς τὸ τέλος μιὰ παραπομπὴ νὰ τὴν μελετήσεις καὶ ἂν θελήσεις θὰ μοῦ ἀναφέρεις τὸ συμπέρασμά σου.

    Δὲν ζήτησα νὰ ἐνταχθεῖς εἰς τοὺς Γ.Ο.Χ., ἀλλὰ ἐρώτησα:

    «Ἐὰν σᾶς λέγαμε νὰ μεταβείτε σὲ ἐνορία τῶν παλαιοημερολογιτῶν ''ΚΑΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ'' διὰ νὰ μεταλάβατε τὰ τέκνα σας, θὰ τὸ κάνατε;»

    Καὶ διατὶ κάνω αὐτὴν τὴν ἐρώτηση; διότι ἂν θεωρεῖτε ὅτι τὰ τέκνα σας, ἥ το κάθε τέκνο, ἥ ὁ κάθε ἄνθρωπος ποὺ ἔχει ἄγνοια λαμβάνει ἁγιασμὸ ἀπὸ τὰ Μυστήρια τῶν αἱρετικῶν (ἕκτος ἐὰν θεωρεῖτε ὅτι δὲν εἶναι αἱρετικοί), τότε δὲν θὰ ἁγιασθοῦν καὶ ἀπὸ τὰ Μυστήρια τῶν παλαιοημερολογιτῶν καὶ πάλι λόγω ἄγνοιας; Ἀλλὰ ἐάν μου πεῖς ὅτι εἶναι σχισματικοί, τότε θὰ ἐρωτήσω• τί εἶναι προτιμότερο το σχίσμα ἥ ἡ αἵρεση; Πολλὲς φορὲς ἔχω παρατηρήσει ὅτι ὅταν ἐπρόκειτο περὶ ἐπικοινωνίας μὲ τοὺς παλαιοημερολογίτες οἱ περισσότεροι ἐφαρμόζουν τὴν ἀκρίβεια, ἀλλὰ ὅταν ἐπρόκειτο περὶ τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν τὴν οἰκονομία. Ἐπίσης τὰ περὶ ἀγνοίας δὲν ἰσχύουν, διότι ἔχουν τὴν πίστη ποὺ ἔχει ὁ πνευματικός τους πατὴρ (ἀνάδοχος), ἡ ἂν δὲν ὑπάρχει ἀνάδοχος τότε ὁ φυσικός τους πατὴρ ἡ μήτηρ! Αὕτη τὴν πίστη καὶ ὁμολογία ἔχουν καὶ αὐτὰ (Ὀρθόδοξη) μὲ μυστικὸ τῷ τρόπῳ.

    Καὶ ἔχω τὸ θάρρος νὰ σὲ ἐρωτῶ διότι μὲ κάλυψες λέγοντας:

    «Εμείς δεν είμαστε σαν τους γνωστούς θορυβώδεις «Αντι-οικουμενιστές» που βάζουν τους πνευματικούς υπεράνω των Αγίων Πατέρων.».

    Ἀπάντησες εἰς τὴν ἐρώτησή μου λέγοντας:

    «Όσο για το εάν υπάρχει άλλος ιερεύς........, όχι δυστυχώς δεν υπάρχει.»

    Σοῦ ὑπενθυμίζω λοιπὸν ἀπὸ τὴν διδασκαλία τοῦ Ὅσιου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτη ποὺ πολὺ καλὰ γνωρίζεις, ὅτι ἂν οἱ Ὀρθόδοξοι (κατὰ τὴν περίοδο τῆς αἱρέσεως) δὲν ἠδύναντο νὰ εὕρουν Ὀρθόδοξο ἱερέα, οὔτε φυλαχθέντα Μυστήρια (ἀπὸ μυστηριοφυλακες: Χριστιανοὶ ποὺ ἐφυλλατον τὴν θεία Κοινωνία ποὺ τελέσθηκε ἀπὸ ὀρθόδοξο ἱερέα εἰς τὶς οἰκίες τους) τότε ἔμεναν ἀκοινώνητοι! Πόσο μᾶλλον τὰ τέκνα τους!

    Ἐπίσης θὰ ἤθελα νὰ ἐπισημάνω ὅτι δυστυχῶς ὁ γραπτὸς λόγος ἐν ἀντιθέσει μὲ τὸν προφορικὸ ἔχει ἕνα μειονέκτημα, καὶ αὐτὸ εἶναι ὅτι πολλὲς φορὲς φαίνεται ἐπιθετικός, εἰρωνικὸς κ.λπ. διότι δὲν ὑπάρχει ἡ ὀπτικὴ ἐπαφὴ μὲ τὸ πρόσωπο τοῦ συνδιαλεγομένου, ὁπότε δὲν μπορεῖς νὰ δεῖς ἐκφράσεις κ.λπ. μὲ συνέπεια κάποιες φορὲς νὰ παρεξηγεῖται αὐτὸ ποὺ θέλεις νὰ πεῖς. Ὅταν ἔγραψα:

    «Οικονομείτε τα αγαπητά σας τέκνα να κοινωνούν από την χείρα αυτών που μολύνουν τα Άγια με τις ακάθαρτες οικουμενιστικές τους πράξεις, και εσάς σας πείραξαν οι ''Νέες κοσμικές εορτές'';»

    δὲν ἐννοοῦσα ὅτι κακῶς ἔπραξες, ἀλλὰ ὅτι ἀνέχθηκες νὰ συμμετάσχεις ἐμμέσως μὲ αὐτοὺς τοὺς ὁποίους καταγγέλεις. Μὴν τὸ λαμβάνεις ὡς ''ἀνάκριση'', ἀλλὰ ὡς ἔλεγχο διὰ μιὰ λανθασμένη κλινηση ποὺ ἴσως αὔριο κάποιος νὰ τὴν χρησιμοποιήσει ἐναντί σου ἀλλὰ καὶ ἔναντι του πνευματικοῦ σου. Ἐπικροτῶ τὸν ἀγώνα σου καὶ ἃς εἴμαστε εἰς διαφορετικοὺς χώρους, ὅμως εἶμαι ὑποχρεωμένος νὰ ἐπισημάνω καὶ τὸ λάθος, εἴτε δικό σου εἴτε τοῦ πνευματικοῦ σου.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ:

    http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2012/12/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το β΄ μέρος: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6.html

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ μου Ιωάννη

      Σε αγαπώ! Και το δάσκαλο αγαπώ! Ας διαφωνούμε. Αυτή η αντιπαράθεση δεν σημαίνει έχθρα και δεν πρέπει να έχουμε κακία ανάμεσά μας. ΠΟΣΟ θα ήθελα να είμασταν ΕΝΩΜΕΝΟΙ! Η διχόνοια και η στείρα αντιπαράθεση δεν ωφελεί. Μάλλον βλάπτει. Και εμάς, αλλά και το κοινό που μας διαβάζει.

      Το ξέρω πως δεν μου ζήτησες να ενταχθώ κάπου. Απλώς θέλησα να προλάβω μια τέτοια τυχόν απόπειρα αν όχι από εσένα, ίσως από άλλον αδελφό των Γ.Ο.Χ. Αν και κάποιος από αυτούς βγήκε δημοσίως και δήλωσε κατηγορηματικά πως «τον Πανταζή ΔΕΝ τον θέλουμε, ακόμη και να ήθελε να ενταχτεί στους ΓΟΧ.» Μάλλον θα μιλούσε εξ’ ονόματος του εαυτού του και όχι αντιπροσωπεύοντας εσένα ή την ιεραρχία σας.

      Και απαντώ ευθέως στην ερώτησή σου: Εάν μου έλεγες να μεταβώ σε μία δική σας ενορία των παλαιοημερολογιτών ''ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ'' διά να μεταλάβω τα τέκνα μου», δεν θα το έκανα απλούστατα και λογικότατα διότι έχω σαφή καθοδήγηση και γραμμή από τον πνευματικό μου θα μην προσχωρήσω σε νέα σύνοδο. Και αυτό όχι σαν παραβίαση συνειδήσεως, Έχω και εγώ ο ίδιος αυτή την συνείδηση και το ότι η συνείδησή μου ταιριάζει και συμφωνεί μυστικώς «στεναγμοίς αλαλήτοις» με την συνείδηση του π. Ευθυμίου, αυτό μου παρέχει ανείπωτη γαλήνη και ηρεμία ψυχής, καθώς μάλιστα και ευφροσύνη και πληροφορία εσωτερική πως βρίσκομαι εν ασφαλεία στην Αγιοπατερική Οδό.

      Βεβαίως και θεωρώ τους Οικουμενιστές αιρετικούς. Και βεβαίως πιστεύω ότι τα νέα παιδιά, οι γέροντες στην ηλικία και ο κάθε άνθρωπος που έχιε άγνοια, λαμβάνουν αγιασμό.

      Βεβαίως πιστέυω ότι θα λάβουν τον ίδιο πάλι αγιασμό λόγω άγνοιας, και από τους Παλαιοημερολογίτες (δεν χρησιμοποιώ τον όρο υποτιμητικά – εγώ τουλάχιστον).

      Βεβαίως είναι προτιμότερο το σχίσμα από την αίρεση, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις στον κανόνα. Υπάρχουν αιρετικοί που επανήλθαν στην Ορθοδοξία (ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, επέτρεψε ο Φιλάνθρωπος Κύριος τέτοιες συγκλονιστικές περιπτώσεις και μέσω δι εμού του ελαχίστου) και υπάρχουν και σχισματικοί που δεν μετανοούν ποτέ και όπως λέγει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν δύναται να ξεπλύνει την αμαρτία του σχίσματος!

      Από την άλλη, ακόμη και ανάμεσα στους σχισματικούς, υπάρχουν αγαθές και φιλόθεες ψυχές, ταπεινές και σεμνές με καλή προαίρεση και καλόπιστα κίνητρα που βλέπουν πιο καθαρά, πιο αντικειμενικά και αμερόληπτα. Ακόμη και μέσα στους σχισματικούς, ισχύει η λήψη της χάριτος είτε λόγω αγνοίας, είτε λόγω άλλων κριτηρίων που βλέπει και γνωρίζει μόνο ο Θεός.

      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου στο θέμα του Αγίου Θεοδώρου και ότι σε καιρώ διωγμού της Πίστεως οι αποτειχισθέντες έμεναν ακοινώνητοι. Υπάρχει όμως και η άλλη όψη. Εδώ στη Μελβούρνη, θέλω τα πολύ μικρά παιδιά μας, να εμπειρευτούν και να γευθούν, έστω και την εξωτερική όψη της εκκλησίας, το ναό, τις αγιογραφίες, τους συμβολισμούς, το εν γένει Λειτουργικό πνεύμα και την ομορφιά της Ουράνιας Βυζαντινής Μουσικής (την οποία αγαπώ και ευλαβούμαι ιδιαίτερα, είναι το «ναρκωτικό» μου, το «κρασί» μου, το «πάθος» μου (και όλως ιδιαιτέρως ο Άρχων Πρωτοψάλτης Θρασύβουλος Στανίτσας!)

      Διαγραφή
    3. Και για να σου εξομολογηθώ κάτι, φίλτατέ μου Ιωάννη, όταν πρωτοπήγα στην αδελφότητα του Σταυρού το 1987 για να σπουδάσω Θεολογία στην Αθήνα, κάποιοι υπεύθυνοι μας είχαν πάει και στον Μοναστήρι του Αγίου Κυπριανού και Ιουστίνης, το οποίο αγαπώ και ευλαβούμαι ιδιαίτερα.

      Από εκεί είχα αγοράσει μία κασσέτα «Θεοτοκάριον» που έμεινε ΣΤΑΘΜΟΣ στη ζωή μου και στη ψυχή μου Αναβαθμός και Αναβιβασμός πνεύματος που ακόμη και σήμερα όταν την ακούω, δάκρυα χαράς και αγάπης για την Θεοτόκο εξορμούν από τα μάτια μου! Και τώρα που γράφω αυτά τα λόγια… δακρύζω και στη θύμιση αυτής της εξαισίας υμνωδίας. Την βάζω να την ακούν και τα παιδιά μου!

      Παράξενο, θα μου πεις… Και όμως έχετε χάρι, ποιος είμαι εγώ να σας κολάσω; Και στους Οικουμενιστές υπάρχουν ιερείς με χάρι και ταπείνωση και φόβο Θεού! Και ποιος είμαι γω να τους αδικήσω και να περιορίσω το Άγιο Πνεύμα του Θεού το Οποίον όπου θέλει πνεί!!

      Και κάτι άλλο με συγκίνησε από τα λόγια σου, Ιωάννη. Είπες μια μεγάλη αλήθεια την οποία ασπάζομαι και έχω πολλές φορές επαναλάβει και ο ίδιος: «Δυστυχώς ο γραπτός ο λόγος εν αντιθέσει με τον προφορικό, έχει ένα μειονέκτημα, και αυτό είναι ότι πολλές φορές φαίνεται επιθετικός, ειρωνικός κλπ.» Φοβερή αλήθεια. Και σε παρεξήγησα. Και να με συγχωράς. Ήθελα να σε ενηγκαλιστώ, να σε ασπαστώ!

      Επικροτώ παρομοίως τον αγώνα σου! Τα λάθη μας τα διορθώνει ο Θεός. Την αγάπη μας, εμείς! Αλάνθαστος ουδείς!

      Χαίρε αδελφέ μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου